Bér és társadalombiztosítási vezető

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Szakirányú TB és bérügyi végzettség (felsőfokú iskolai végzettség, főiskola előny)
  • Minimum 5 éves gyakorlati tapasztalat (nagyvállalati bér, Tb ügyintézői munkakörben)
  • a vonatkozó törvények, állásfoglalások naprakész ismerete
  • munkajogi ismeretek
  • MS Office (különösen Excel) magabiztos használata
  • Határozottság, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Diszkréció, precizitás, dinamizmus, segítőkészség, megbízhatóság
  • Rugalmasság, terhelhetőség

Előnyök:

  • Vezetői tapasztalat
  • Integrált vállalati rendszer ismerete, használata (SERVANTES)

Főbb feladatok:

  • Bér és társadalombiztosítási csoport vezetése, munkafolyamatok ellenőrzése
  • Bérszámfejtés, utalások ellenőrzése
  • Bevallások, önellenőrzések határidőre történő elkészítése
  • Hatósági adatszolgáltatások elkészítése
  • Külső-belső ellenőrzések koordinálása-előkészítése
  • Jogszabályi-változások nyomon követése beépítése a működésbe
  • Vállalati munkaügyi nyilvántartások naprakész vezetése
  • Belső szabályzatok, folyamatleírások aktualizálása, elkészítése
  • Riportok, kimutatások készítése a felső vezetés felé

Amit nyújtunk:

  • stabil háttérrel rendelkező vállalt hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes jövedelem
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Cegléd

Jelentkezés módja:

e-mailen az oneletrajz@dtkh.hu címre kérjük csatolni :

  • részletes fényképes szakmai önéletrajz bérigény megjelölésével
  • motivációs levél
  • munkakör azonnal betölthető

Telephely: 

Cegléd

Település címke: