Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2022.05.26-án történt zöld szállítás az érintett területeken 2022.05.28-án (szombat) kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2022.05.26-án történt zöld szállítás az érintett területeken 2022.05.28-án (szombat) kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2022.05.27-én (péntek) meghirdetett zöld szállítást illetően történnek elmaradások, melyeket a következő héten maradéktalanul pótolunk.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy az elmaradt zöld szállítás 2022.05.27-én (péntek) kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a településen részben elmaradt szelektív szállítás
a hét folyamán pótlásra kerül.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy az elmaradt zöld szállítás 2022.05.26-án (csütörtök) kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy az elmaradt zöld szállítás
2022.05.25-én kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a településen részben elmaradt zöld szállítás
a hét folyamán pótlásra kerül.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2022.05.23-án elmaradt zöld szállítás
a hét folyamán kerül pótlásra.
Köszönjük az irányunkba tanúsított türelmet és szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenség miatt!
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a hulladékszállítási közszolgáltatás jogos igénybevételét igazoló 2022. évre érvényes matrica a 2021. IV. negyedévre vonatkozó számlával együtt került postázásra! Az NHKV Zrt. által küdött borítékon a "Fontos mellékletet tartalmazhat!" felirat található!
Ennek megfelelően az arra jogosult, a számla mellett megtalálja a borítékban az 2022. évre érvényes matricát, annak hátoldalán pedig az éves szállítási rendet, csomagolási és zöldhulladékra vonatkozóan.
Az ingatlanhasználók a matricán szereplő adatok ellenőrzését követően, amennyiben annak tartalmát helyesnek találják, mielőbb ragasszák fel azt a KOMMUNÁLIS HULLADÉK gyűjtésére szolgáló edényre jól látható módon!
(a 2021. évhez hasonlóan azokon a településeken, ahogy egyedi edényzet azonosító rendszer működik, érvényesítő matrica nem kerül megküldésre)
A 4 gyűjtőedénynél többre szerződött Ingatlanhasználók, valamint az elektronikus számlával rendelkező Ügyfeleink nem a számlával együtt, de szintén postai úton kapják meg az érvényesítő matricákat!
A rendelkezés az egyedi gyűjtőedényt használó ingatlantulajdonosokra vonatkozik. A tömbházas (társasházi) ingatlanhasználók esetében a közös képviselőkkel történik az egyeztetés.
Az ingatlanhasználó, aki – fenti kivételektől eltekintve –
kérjük jelezze azt a közszolgáltató ügyfélszolgálatán, és a jogosultság, és adategyeztetést követően szükség szerint pót matricát kap.
A szolgáltatás igénybevételében történő változás (ingatlan adás-vétel, új bejelentés stb.) esetén a matricát a közszolgáltató ügyfélszolgálata biztosítja.
A matrica tehát egyértelműen azonosítja a szolgáltatást jogosan igénybe vevőt, valamint az ürítésre kihelyezett edényzetet, melynek meg kell felelnie a nyilvántartásban szereplő szerződött – a díjszámítás alapját is képező – mennyiséggel.
Összegezve: A számlán szereplő liter mennyiségnek, a gyűjtőedény (kuka) méretének és a matricán szereplő méretnek egyeznie kell!
Fentiek alapján amennyiben eltérés mutatkozik:
- vagy a gyűjtőedényt szükséges cserélni a számlán szereplő űrméretűvel megegyezőre,
- vagy a számlázandó litermennyiség módosítása szükséges az alkalmazott űrméretű edény litermennyisége szerint.
A megfelelő űrtartalmú edényzet beszerzéséről/cseréjéről az Ingatlantulajdonos köteles gondoskodni. A számlázandó litermennyiség módosítása miatt forduljon a közszolgáltatóhoz!
Az Ápoló Klubban mutatta be csapatát a Duna Aszfalt – DTKH Kecskemét
Mi kell egy jó évadhoz? Nyilvánvalóan kellenek jó játékosok. Kell jó szakvezetés, edzői team. Kell kiváló közönség, szurkolósereg. És ami nagyon fontos: a biztos anyagi háttér. Ezek nélkül a mai világban nem lehet hosszútávon építkezve egy olyan stabil csapatot kialakítani, amilyen a kecskeméti férfi kosárlabda csapat. A Duna Aszfalt az építőiparban az egyik vezető cég Magyarországon, illetve a másik névadó szponzor, a DTKH, a hulladékgazdálkodásban a legstabilabban fejlődő cég. Azt gondolom, hogy a szponzorokkal és Kecskemét városával a háttér biztosított. A játékosokkal, az edzőkkel és a szurkolókkal stabil csapat is. Minden adott ahhoz, hogy jól szerepeljünk - hangsúlyozta Szeberényi Gyula Tamás alpolgármester a csapatbemutatón.
Forrás: hiros.hu
A DTkH Nonprofit Kft. értesíti a lakosságot, hogy a 2012. évi CLXXXV. törvény és Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás végzésének feltételeiről szóló 385/2014. (XII.31.) Korm. rendeletnek való megfelelés miatt, a hulladékkezelési- és szállítási szolgáltatás minőségének, valamint ellenőrzési rendszerének hatékonyabbá tétele érdekében szolgáltatási területén több lépcsőben, matricás rendszer kerül bevezetésre.
1. ütem: Ágasegyháza, Ballószög, Cegléd, Ceglédbercel, Csemő, Csengőd, Dánszentmiklós, Ecser, Farmos, Felsőlajos, Fülöpszállás, Gyömrő, Harta, Izsák, Jakabszállás, Kaskantyú, Káva, Kerekegyháza, Kóka, Kunadacs, Kunbaracs, Ladánybene, Maglód, Mikebuda, Monor, Monorierdő, Nyársapát, Orgovány, Páhi, Pánd, Pécel, Péteri, Pilis, Solt, Soltszentimre, Sülysáp, Szabadszállás, Szentlőrinckáta, Tabdi, Tápióbicske, Tápiógyörgye, Tápiószele, Tápiószentmárton, Tápiószőlős, Tóalmás, Törtel, Újsolt, Újszilvás, Úri, Vasad.
2. ütem: Albertirsa, Alsónémedi, Bénye, Bugyi, Csévharaszt, Délegyháza, Felsőpakony, Fülöpháza, Gomba, Helvécia, Kakucs, Kecskemét, Kiskunlacháza, Kocsér, Kunszentmiklós, Lajosmizse, Lórév, Mende, Nagykáta, Nagykőrös, Nyáregyháza, Nyárlőrinc, Ócsa, Örkény, Szentmártonkáta, Szigetszentmárton, Taksony, Tápióság, Tápiószecső, Üllő, Városföld.
További információk a mellékelt tájékoztatóban olvashatók!
Kérjük figyelmesen olvassa el!
Közreműködésüket köszönjük!
A DTKH Nonprofit Kft. névadó szponzora lett a KTE Kosárlabda Klubnak, így 2020. október 2-től a csapat már DUNA ASZFALT – DTKH Kecskemét néven indul az NB I A-csoportos kosárlabda bajnokságban.
2020.09.23-án tartott sajtótájékoztatón a Duna-Tisza Közi Hulladékgazdálkodási (DTkH) Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója, Agatics Roland hangsúlyozta, hogy környezetvédelemért dolgozó vállalatként kötelességüknek érezték a további társadalmi szerepvállalást. Kiemelt céljuk továbbá, hogy az egészséges életmód, az utánpótlás támogatása mellé álljanak. Külön öröm számukra, hogy névadó szponzorként csatlakozhatnak a Duna Aszfalt mellé, és bíznak benne, hogy eredményesen szerepelnek a továbbiakban is a kosárlabdázók, és ehhez a DTkH is hozzá tud járulni a szponzorációval.
Társaságunknak hosszútávú célja, hogy támogassa az egészséges életmódot, a sportot és természetesen a környezetvédelmet.
2020. augusztus 10. napján megjelent hulladéklerakó bővítése elleni petícióval kapcsolatos cikkre a mellékletben csatolt tájékoztatást adjuk Izsák várost és környékét ellátó hulladékgazdálkodási közszolgáltatóként.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2020. június 2-től ismét igényelhető a házhoz menő lomtalanítás!
Lomtalanításhoz időpont egyeztetésre ügyfélszolgálati elérhetőségeinken van lehetőség!
Igénylés menete:
FONTOS: A házhoz menő lomtalanítást kizárólag szerződéssel rendelkező lakossági ügyfeleink vehetik igénybe.
LOM HULLADÉKOK |
Lomhulladék: az az eseti jelleggel keletkező, nagyméretű darabos háztartási hulladék, mely mérete miatt nem fér a közszolgáltatáshoz rendszeresített hulladékgyűjtő edénybe (kukába). (pl.: berendezési tárgyak, bútorok, textíliák stb. |
Nem tartozik lomhulladékok körébe: zöld hulladék, építési bontási hulladék, elektronikai hulladék, gumiabroncsok, autó – és gépalkatrészek, veszélyes hulladékok (festékes, vegyszeres csomagolóanyag, használt sütőolaj, zsiradék, gépjárműolajok), állati tetem, fertőző és undort keltő anyag |
Tisztelt Ingatlantulajdonosok!
A csomagolási hulladék bármely átlátszó zsákban, illetve a kommunális hulladék gyűjtésére használt edényzettől eltérő, jól látható módon megjelölt (sárga színű, vagy tetejű, felirattal ellátott) szabványos edényzetben is kihelyezhető a megadott gyűjtési napon.
Kérjük fokozott gondossággal járjanak el a hulladékok tömörítésével kapcsolatban, hogy ezzel is csökkenjen a kihelyezésükhöz szükséges zsákok mennyisége!
Megértésüket és segítő közreműködésüket köszönjük!
2019. június 3-tól változatlan nyitva tartással, de új helyszínen, Cegléd, Kút u. 5. szám alatt működtetjük Ügyfélszolgálati irodánkat!
Nyitva tartás:
H: 8.00 - 20.00
K: 8.00 - 15.00
Sze: 8.00 - 15.00
Cs: 8.00 - 15.00
P: -
Ennek megfelelően postacímünk is változott az alábbiakra:
2700 Cegléd, Kút u. 5.
További elérhetőségeink változatlanok:
Tel: 53/500-152; 53/500-153
E-mail: ugyfelszolgalat@dtkh.hu
Web: www.dtkh.hu
2019. május 30-tól a Cegléd, Pesti út 65. szám alatti iroda megszűnik!
Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!
Az NHKV Zrt. kérésére mellékelten közöljük a hátralék-kezeléssel kapcsolatos tájékoztató anyagukat.
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
2017. december 21-i dátummal bejegyezte Társaságunk székhelyváltozását.
új székhely címe: 6000 Kecskemét, Kisfái 248 0737/12 hrsz
új adószám: 12564392-2-03
új cégjegyzékszám: 03-09-131340
A központi ügyintézés továbbra is az eddigi székhelyen (2700 Cegléd, Pesti út 65.) történik, amely adott naptól a cég fióktelepeként működik tovább. A változást figyelembe véve kérjük Szállítóinkat, hogy a részünkre kiállított számlákon már Társaságunk új székhelycímét és adószámát szerepeltessék. A régi címre kiállított számlákat nem áll módunkban befogadni. Azok teljesítés nélkül visszaküldésre kerülnek az Önök részére.
Tisztelettel:
Cegléd, 2018. január 2.
Agatics Roland
ügyvezető
Társaságunk 2017. évben bevezeti a házhoz menő lomtalanítást, melynek lényege a következő:
FONTOS: A házhoz menő lomtalanítást kizárólag szerződéssel rendelkező lakossági ügyfeleink vehetik igénybe.
LOM HULLADÉKOK |
Lomhulladék: az az eseti jelleggel keletkező, nagyméretű darabos háztartási hulladék, mely mérete miatt nem fér a közszolgáltatáshoz rendszeresített hulladékgyűjtő edénybe (kukába). (pl.: berendezési tárgyak, bútorok, textíliák stb. |
Nem tartozik lomhulladékok körébe: zöld hulladék, építési bontási hulladék, elektronikai hulladék, gumiabroncsok, autó – és gépalkatrészek, veszélyes hulladékok (festékes, vegyszeres csomagolóanyag, használt sütőolaj, zsiradék, gépjárműolajok), állati tetem, fertőző és undort keltő anyag |
Az „ÖKOVÍZ” Nonprofit Kft. részére a 411/20144 számon kiadott víziközmű-szolgáltatási működési engedély 2014. december 31-én lejárt. Társaságunk 2015. január 01-től ez okból vízi-közmű üzemeltetést már nem végez.
Hulladékszállítással kapcsolatos ügyintézésre 2015. január 5-től ceglédi ügyfélszolgálati irodánkban az alábbi elérhetőségeken van lehetőség:
Ügyfélszolgálati iroda: 2700 Cegléd, Pesti út 65.
Nyitva tartási idő:
Hétfő 8.00-20.00-ig;
Kedd-Csütörtök 8.00-15.00-ig;
Péntek – nincs
ügyfélszolgálat Postacímünk: 2700 Cegléd, Pesti út 65.
Tel.: 06 53/500-152; 06 53/500-153 Fax: 06 53/ 505-566
E-mail: ugyfelszolgalat@dtkh.hu
Honlap: www.dtkh.hu