Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 6065 Lakitelek, Széchenyi krt. 46. szám alatti ügyfélszolgálati irodánk 2024. július 24., július 31., és augusztus 28. napokon igazgatási szünet miatt zárva tart.
A fentiekre hivatkozva a zsákok zavartalan átvételét biztosítva Lakitelek Önkormányzata és a DTkH Nonprofit Kft. értesíti Lakitelek üdülőövezeti ingatlanok Tulajdonosait, hogy a hulladékgazdálkodási szolgáltatás igénybevételéhez szükséges zsákok átvételére az alábbi helyszínen és időpontban biztosítunk lehetőséget:
Időpont:
2024.07.24. (szerda) 9:00 - 12:00 és 12:30 – 15:00
2024.07.31. (szerda) 9:00 - 12:00 és 12:30 – 15:00
Helyszín:
Holt – Tisza part (6-os faház)
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a kihelyezett ügyfélszolgálaton (Holt-Tisza part faház) kizárólag az üdülőként nyilvántartott ingatlanok vonatkozásában a 2024-es szezonra még fel nem vett zsákok átvételére van lehetőség, egyéb ügyintézésre nincs mód.
A zsákok átvételéhez személyi igazolvány, és lakcímkártya szükséges. Amennyiben meghatalmazottként kívánja felvenni a zsákokat, úgy kérjük, a meghatalmazást szíveskedjen magával hozni.
Tisztelettel:
DTkH Nonprofit Kft.